Kärnkraftverks kväll

Chacha, idag har vi vart på Kärnkraftsverket i Ringhall, kändes ju sådär onödigt att åka buss i ca 7 timmar bara för att kolla på en 15 minuter film och fika lite varm choklad... Livet är inte alltid perfekt, trevlig bussresa var det iallafall! ;) Så kvällen har inte vart lång för min del med lång resa hem, men den tid jag har haft, tillägna jag WOW. :) Så nu börjar mitt gs bli lite bättre, dock lång väg kvar :( Saknade ILIRBOY1 idag, vart fan var du?? Nu ska käka lite hade jag tänkt, puss <3
Denna dagen får 3 av 5 klövrar ♣♣♣|♣♣
 - TeamBianca - NielzeeeN


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, pallade inte komma skit trött var ja :P

2010-10-07 @ 11:34:24
Postat av: Anonym

haha, pallade inte komma skit trött var ja :P

2010-10-07 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0